Дата: Вівторок, 13.11.2012, 12:45 | Повідомлення # 1
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Статус: Offline
"Лошадь сдохла - слезь!" Автор Наталия Хоменко - субота 10 листопад 2012 08:28 Anyone on this site
"Лошадь сдохла - слезь!" Сергей Азимов В жизни есть огромное количество ситуаций, вещей или людей, которые нас не устраивают и уже давно. Например: — Отношения, которые давно в тягость. — Работа, которая давно надоела. — Бизнес, который приносит одни убытки.
Но по неизвестным причинам мы цепляемся за борт тонущего корабля в надежде, что он, может быть, поплывет когда-нибудь, тратя на это оставшиеся нервы, время, деньги.
Разумеется, если принимать во внимание установки – «терпенье и труд все перетрут», необходимо проявлять упорство и не сдаваться. И в этом случае должен быть индикатор–показатель — точные сроки исполнения целей.
Но если его нет, тогда уясни древнюю индейскую пословицу: Лошадь сдохла – слезь!
Казалось бы, все ясно, но:
Мы уговариваем себя, что есть еще надежда. Мы бьем лошадь сильнее. Мы говорим «Мы всегда так скакали». Мы организовываем мероприятие по оживлению дохлых лошадей. Мы объясняем что наша дохлая лошадь гораздо «лучше, быстрее и дешевле». Мы организовываем сравнение различных дохлых лошадей. Мы сидим возле лошади и уговариваем ее не быть дохлой. Мы покупаем средства, которые помогают скакать быстрее на дохлых лошадях. Мы изменяем критерии опознавания дохлых лошадей. Мы посещаем другие места чтобы посмотреть, как там скачут на дохлых лошадях. Мы собираем коллег, чтобы дохлую лошадь проанализировать. Мы стаскиваем дохлых лошадей в надежде, что вместе они будут скакать быстрее. Мы нанимаем специалистов по дохлым лошадям.
Дата: Вівторок, 13.11.2012, 12:46 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Ненавязчивые советы руководителям Борис Жебровський: Ненав’язливі поради молодим керівникам ( И не только молодым, я так считаю!)
(Із книги «Сам собі думаю»)
Керівництво має бути стимулюючим. * * *
З усіх прав просіть право на помилку.
* * *
Шукайте в людях чесноти раніше, чим недоліки.
* * *
Для справи найважливіше – настрій підлеглих. З цього і починайте день…
* * *
Що б Ви не казали, почують лише те, що захочуть.
* * *
Спочатку стимули – потім вимоги.
* * *
Зібрав гарний врожай – згадай тих, хто сіяв.
* * *
Не підписуй накази, якщо не знаєш, як їх виконувати.
* * *
Потенційні вороги ті, кого ми не вислухали або принизили.
* * *
Свобода – це можливість бути проти.
* * *
Бережіть здоров’я: не працюйте в колективі, який Вас не любить.
* * *
Жарти мають лікувати, а не завдавати біль.
* * *
Біда – коли дурень талановитий організатор.
* * *
Перед прийняттям рішення поговори з тими, хто з тобою не згоден.
* * *
Навчився говорити – навчися слухати.
* * *
Вірити можна тому, хто сумнівається.
* * *
Чим вище, тим важче дихати.
* * *
Довго сперечаються – обоє не праві.
* * *
Якщо ти зробив усе, що від тебе хотіли, піди сам.
* * *
Хоч раз на день за що-небудь себе похвали.
* * *
Перемагає той, хто вдало обрав собі ворога.
* * *
Людина не на своєму місці – біда для всіх.
Порекомендуйте своїм підлеглим почитати «Щоденник» Олександра Довженка. Там є дивовижно іронічна фраза: «Люди злі і невдячні. І скільки на них не працюй, ніколи всім не вгодиш… Тому краще догоджати начальнику».
* * *
Молодим керівникам потрібно питати у досвідчених не про те, що вони зробили, а що хотіли зробити, але не змогли.
* * *
Піднімається той, хто не боїться падати.
* * *
Прийшла думка – вирішуй, не чекай другу – заплутаєшся.
* * *
Справжній керівник той, хто зробив учора те, на що сьогодні наважилися всі..
* * *
Просять поради – хочуть допомоги.
* * *
Чим швидше забудуть твою послугу, тим краще для тебе.
* * *
Не звертай увагу на недоліки інших.
* * *
Іноді гордо піднята голова – лише звичка дивитися вгору.
* * *
Навчіться бути байдужими до своїх ворогів.
* * *
Важливо запам’ятати два займенники: «ми» – якщо вийшло, і «я» – коли не вийшло.
* * *
Найбільша помилка – розраховувати на тих, кому зробив добро.
Дата: Неділя, 30.11.2014, 16:15 | Повідомлення # 3
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Для того, щоб тобідопомогли, ти повинен щось робити. Допомагати можна лише в тому, що роблять. Не робиш - тобі не можна допомогти. Що робиш - в тому тобі іможлива допомога.
Якщо ти лежиш, тобі можналише допомогти лежати. Якщо стоїш - тобі можна лише допомогти стояти.
Неможливо допомогти встатилюдині, яка лежить.
Неможливо допомогти встатилюдині, яка і не думає вставати.
Неможливо допомогти встатилюдині, яка тільки думає встати.
Неможливо допомогти встатилюдині, яка тільки хоче встати.
Допомогти встати можналюдині, яка встає.
Допомогти знайти можна лишелюдині, яка шукає.
Допомогти йти можна лишетому, хто йде.
Що ця людина РОБИТЬ з того,в чому Ви їй намагаєтеся допомогти?
Чи не намагаєтеся Ви їйдопомогти в тому, чого вона не робить?
Чи не чекає вона від Васдій в тому, чого вона сама не робить?
То чи потрібно їй насправдіте, чого вона від Вас очікує, якщо вона сама не робить цього?
Допомогти встати можна лишелюдині, яка встає.
"Встає" - цеприкладає зусилля до того, щоб встати.
Ці зусилля і конкретні іоднозначні дії спостерігаються, вони мають конкретні й однозначні ознаки. Їх легко впізнати і впізнати саме за ознаками того, що людина намагається встати.
Людині можна допомогтивстати, але якщо вона не готова стояти (не готова, що Ви приберете підтримку), вона знову впаде, і падати їй буде набагато разів болючіше, ніж якби вона продовжувала лежати. Що людина буде робити післятого, як виявиться у вертикальному положенні?
Що людина збирається робитипісля цього? Що вона збирається робити зцим? Навіщо їй потрібно встати?
Дата: Неділя, 30.11.2014, 16:20 | Повідомлення # 4
Рядовой
Група: Администраторы
Повідомлень: 5
Статус: Offline
Такожв численних дослідженнях наводяться різні поради та рекомендації як себе вести, щоб уникнути мобінгу на робочому місці. В узагальненому вигляді ці рекомендації можна представити таким чином: • Будьте доброзичливі з усіма співробітниками. На чарівних моббінг не направляють. • Ніколи не брешіть, а почувши плітку, не переказуйте її іншим. • Нікого не принижуйте. Навпаки, намагайтеся хвалити людину, підносити його у власних очах і в очах інших. • Постарайтеся знайти золоту середину між тим, аби зберегти своє обличчя і не виділитися з колективу. • Не дозволяйте принижувати себе. Іноді потрібно «показати зуби». • Дотримуйтесь традицій колективу. Беріть участь в корпоративних заходах. • Якщо хтось із співробітників намагається вас «дістати», не нервуйте, спокійно поговоріть з ним, з'ясуйте, чого він добивається. Намагайтеся не реагувати на образливі слова. Пам'ятайте, що ображають тих, хто ображається. • Не фамільярнічайте з начальником. Навіть якщо ви з ним друзі, не афішуйте це, а краще – дружіть за межами організації. • Сумлінно виконуйте свої обов'язки. У разі конфлікту начальник буде на вашому боці, оскільки він не захоче втрачати цінного працівника.